Alla inlägg under november 2009

Av Anders - 27 november 2009 09:12

Den här veckan har vart den värsta veckan på länge typtrött har man vart oerhört mycket. Sen så har man vart nästan själv på jobbet på min sida för alla vart sjucka samma vecka det är ju konstigt att man själv har kalarat sig hehe ) Annars så har man hjälp mina vänner att flytta det va inte det bästa vädret heller rengnade så man fick typ stressa för att på presening på allt men det funkade me vi flyttade allt på tre och halv tim på två personer det tycker jag är väldigt bra gjort =) Om några tim ska jag åka till mamma för hon och hennes man ska till stockholm kommer intehem för än i morgon så jag ska vara hund vakt till lördag sen ska man på barn kalas sen händer det inte så mycket mer bara att ta det lunngt.Jo jag ska tvätta bilen me ska jag göra det har jag inte gjort på ja jag vet inte hur länge det är ju lite synd om den att det ska behöva vara skitig =)

Av Anders - 22 november 2009 20:08

Ojoj vilken helg det har vart i Fredags så åkte jag in till stan och hjälpte mina underbara vänner att måla lite gran sen så åkte jag till saab för att byta batteri i fjälkontrollen det va ju inte billigt heller säger ju det dom ska ju ha betalt för allt ju haha sen på kvällen så kom mina vänner över till så kollade vi på Idol och åt chips drack dricka det va en väldigt trevlig kväll=). Sen på lördagen så va jag hund vakt för att syrran åkte till ullared och handlade en massa saker. Dom kom hem idag me väldigt mycket saker och jag fick nya jeans och två t-shirt dom va väldigt snygga så jag vart väldigt nöjd hehe =) så har min helg sett ut tiden har ju gått iallafall så snart ska man typ åka och jobba igen hehe =) men ha det så bra alla nu bye

Av Anders - 19 november 2009 11:13

Fan va skönt idag är det sistta dan på jobbet sen är det helg den här veckan har vart vaäldigt seg sern så kommer man hem tidigt idag kanske ska äta en pizza då det skulle inte sitta fel men jag får se hur jag gör. undra hur mycket man sover bort sitt liv en på jobbet han sover typ 12 tim jag fattar inte hur man klarar av det. Då måste man ju sova bort mer än Halva sitt liv.Tänk vad mycket man kunde göra om man inte sov bort så mycket hehe =) men ibland så måste man ha sömn nej nu ska jag ta en kopp te sitta surffa lite gran =)

Av Anders - 17 november 2009 12:03

Jaha idag så gick man inte upp så tidigt för man hade kollat på alla tv program som man missar när man går efter middag så då bilr att man kollar och sena näter =) Sen i natt så läste jag en av mina kompisar blogg hon hade skrivt om mig det va jätte fint det är en äkta vän <3 annars så händer inte så mycket idag förutom att man ska åka till jobbet och vara närvarande tänkte jag haha =) ha det bra alle hoppa






Av Anders - 16 november 2009 00:31

Idag har man haft tvätt stuga och hjälpt syrran me det sistta men hennes ungar vart glada när dom fick nya rum sen satt man där en svng och drack kaffe sen så har jag typ taget det lungt hela kvällen det är väldigt tråkigt väder ny vecka och jobba ska man göra me en man får ju sov morgon iallafal det är ju väldigt skönt.

Ja

Av Anders - 14 november 2009 23:52

Har hjälpt min syrra me tappeseringen idag och ätit god mat fick jag där me så det lönar sig att hjälpa henne och i morgon ska hjälpa henne me isolera i ett rum efter hon har vart på ikea annars så har det vart en lungn dag idag men nu ska jag gå och lägga mig och sova så får vi höras i morgon

Av Anders - 13 november 2009 17:17

Ja idag vart det väldigt mycket att göra först gratta mormor sen så va jag tungen att åka in till stan och följa me mamma och köpa en present till mormor som vi ska ge henne i morgon för vi ska fira henne då =) sen så va jag tungen att tvätta mina fälgar för att jag hann inte göra det när jag bytte däck men nu är det gjort ska ta kort på det sen få ni se hur fina dom vart till och me dom är ny waxade =) så nu ska jag städa här och laga lite mat sen bara ta det lungt man blir väldigt trött att hålla igång en hel dag =)

Av Anders - 12 november 2009 20:22

Ja idag så sa en arbets kamrat att jag skulle blogga men jag visste inte om jag skulle göra det. Det är ju så svårt att hitta på vad man ska skriva och så men jag ska göra ett försök att prova på det se hur det är. Man kan nog komma på vad man ska skriva välkommen till mig själv haha =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards