Direktlänk till inlägg 4 januari 2010

Ny vecka

Av Anders - 4 januari 2010 22:19

Jaha då va det en ny vecka första dan på jobbet på de här ny året va lite seget det blir så när man är vaken på nätter. Men det va kul på jobbet när bergman höll på att fluma sig lite me sin anakondan  haha då har man alltid kul på jobbet haha=) har haft det jätte bra på nyår åt och drack mycket kanske lite för mycket va lite rund under fötterna haha =) är hos min flickvän just nu ska vara me henne hela den här veckan i stan sen på fredag skulle hon laga nå god mat till oss det ska bli lite spänande. ska typ gå och lägga mig och sova lite gran nu ska ju åka till jobbet snart jippi va kul men sen är man ledig en dag till det ska bli skönt. Du ska veta att du gör mig alltid glad gumman jag kommer alltid att tycka om dig. Ha det så bra alla bloggare så ses vi snart hej hojj.

 
 
micke

micke

5 januari 2010 15:10

ha ha , ja det va bra skrivet, undrar vilken den där bergman är, verkar vara en lustig typ men ni verkar ha kul tillsammans på jobbet i alla fall.

Ha det bra o sköt om er.
Hoj så länge

http://vinylen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders - 4 april 2010 09:49

Va skönt då har man äntligen flyttat från kolsva så nu är man köpings bo igen det är väldigt skönt. Ja igår va det påsk då fick man väldigt god mat hos min mor sen så åkte man till svär mor och svär far och fickade lite där igår det va fint de varta ...

Av Anders - 20 mars 2010 17:06


    Ja nu är det inte långt kvar ska typ flytta om två vecker me tjejn ska bli ¨väldigt kul sen så sitter man och väntar på min nya bil som aldrig kommer jag vill typ ha den nu. Ska jag besikta min gamma bil nästa helg hoppas den går igenom så ma...

Av Anders - 28 februari 2010 11:00

  bra längesen man va har det har typ inte hänt så mycket för utom att jag har köpt mig en ny bil det va väldigt snygg och skön att köra så man får vänta på den i typ 6 eller 8 vecker    Sen så har jag varrt på kryssning me min tjej nu i helgen...

Av Anders - 4 februari 2010 21:08


 Oj det va ett tag swn jag va här men det har ju inte hänt så mycket i helgen så firade jag och tjejn en månad ihopp vi hade det så mysigt och så sen på söndagen så va vi till västerås och kollade lite media market och det vart en kamra som inte funk...

Av Anders - 19 januari 2010 20:35

ja då jobbar man bara en dag till sen så ska jag på begravning på torsdag efter de så ska jag åka till örebro me tjejen kolla lite på saker och sånt sen ska man ju åka till jobbet på fredag och på lördag. Jag är lite less på banken när man vill låna ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards