Direktlänk till inlägg 15 december 2009

Underbar Helg

Av Anders - 15 december 2009 11:11

Ojoj vilken helg det har vart för mig jag har vart i en stor stad Stockhlom med min härliga vänner=)Jag som har aldrig kört i en stor stad så vart jag väldigt närvös för att det skulle smälla eller nå anat det började ju snö när vi närmade oss stockholm och snö å stockholmare går ju inte bra i hopp haha då smäller det bara. jaja men sen efter vi hade ätit MC Donals så hade dirres syrra ringt och får de om vi kunnde hämta henne vid kavlin det gick ju bra så det gjorde efter som vi hade väldigt gott om tid vi körde hem till södermalmsen åkte vi till globen det va väldigt mycket folk där så parkerings huset bredi där va typ fullt men fick tag i en efter typ halv tim efter att åka runt där sen så gick vi till G den lysste så fint sen när vi kom in så va det bara att vänta tills det skulle börja. Det va jätte bra men vi hade några små fjortisar dom skrek typ va femte min så man vart lite ireterad på dom men man vågade ju inte säga nå heller men men det va bra en då.=)

Sen på lördagen så gjorde vi inte så mycket efter vi kom hem så sent på fredags natten men det vart västerås en sväng iallafall efter som jag kan typ inte sitta inne en hel dag rastlös el giganten vart vi inne på har inte vart på de nya stället det va väldigt bra där tyckte jag. Sen så vart vi fylle chaförer på kvällen åt sussis föräldrar det va väldigt kul tyckte jag hehe.

Sen på söndagen så vart det kalas för att syrran och min bror fyllde år så det vart lite packet till dom och kaffe å tårta fick man me det va väldigt gott =) Efter det så åkte jag till min bror för att hjälpa han me en hylla så jag skulle boror upp på vägen det ficka man ju göra det sen va det klart där =) sen åkte jag tbx till dirre och sussi fick lite mat där det va jätte gott tyckte jag sen så vill dom att jag ska flytta in till dom hehe =) (sen så har jag en som är hemligt kär i mig haha )



 
 
Ingen bild

Sussi

15 december 2009 12:26

Vi hade en toppen helg med massa skratt,
Klart du har någon som är hemlig kär i dig*

 
micke

micke

16 december 2009 00:40

ja du hade fullt upp hela helgen ser jag:-)
Bra inspelat.

http://vinylen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders - 4 april 2010 09:49

Va skönt då har man äntligen flyttat från kolsva så nu är man köpings bo igen det är väldigt skönt. Ja igår va det påsk då fick man väldigt god mat hos min mor sen så åkte man till svär mor och svär far och fickade lite där igår det va fint de varta ...

Av Anders - 20 mars 2010 17:06


    Ja nu är det inte långt kvar ska typ flytta om två vecker me tjejn ska bli ¨väldigt kul sen så sitter man och väntar på min nya bil som aldrig kommer jag vill typ ha den nu. Ska jag besikta min gamma bil nästa helg hoppas den går igenom så ma...

Av Anders - 28 februari 2010 11:00

  bra längesen man va har det har typ inte hänt så mycket för utom att jag har köpt mig en ny bil det va väldigt snygg och skön att köra så man får vänta på den i typ 6 eller 8 vecker    Sen så har jag varrt på kryssning me min tjej nu i helgen...

Av Anders - 4 februari 2010 21:08


 Oj det va ett tag swn jag va här men det har ju inte hänt så mycket i helgen så firade jag och tjejn en månad ihopp vi hade det så mysigt och så sen på söndagen så va vi till västerås och kollade lite media market och det vart en kamra som inte funk...

Av Anders - 19 januari 2010 20:35

ja då jobbar man bara en dag till sen så ska jag på begravning på torsdag efter de så ska jag åka till örebro me tjejen kolla lite på saker och sånt sen ska man ju åka till jobbet på fredag och på lördag. Jag är lite less på banken när man vill låna ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards