Alla inlägg under januari 2010

Av Anders - 19 januari 2010 20:35

ja då jobbar man bara en dag till sen så ska jag på begravning på torsdag efter de så ska jag åka till örebro me tjejen kolla lite på saker och sånt sen ska man ju åka till jobbet på fredag och på lördag. Jag är lite less på banken när man vill låna lite pengar så får man inte så jag tänker byta bank. Så föra Fredag så vart jag lite arg efter som jag hade hittat en saab 9-3 disel som va väldigt fin hade tänt att skulle ha kollat på den i Lördags men så ringer dom och säger att man inte kan låna men jag kan leta efer en biligare bil sa dom =( så dom är lite konstiga men jag ska vänta ett tag till så ska jag prova igen får man se om man får eller inte annas kommer bli väldigt arg man får typ inte ha nå krediter alls om man ska låna pengar på en bank det tycker jag är lite dåligt men men det är som de är nu får leva ett tag till me min saab som går bra men han drar lite mycket bensin men jag kommer att ha en ny till sommaren vill jag ha nått så fixar jag de me då spelar inte pengar så stor roll =) sen så har jag en flickvän som är så underbar som ställer upp för allt hon är den bästa jag har haft tycker om dig väldigt mycket min älskling <3

Av Anders - 8 januari 2010 20:55

Nu är det helg men jag man ska upp rätt tidigt i morgon och jobba kl 04:00 då får man lite pengar min tjej har lagt väldigt god mat till mig idag =) Sen så har vi bokat en kryssning som vi ska åka på snart det ska bli vädigt kul jag längtar dit redan. Den här veckan har har varrt den segaste veckan men jag har väldigt kul på jobbet ( Det är bara att köra på haha ) tycker bergman att man ska göra hehe han är så rolig av sig=) Ska ha en lite fest här hemma hos mig på lördags kvällen det ska bli lite kul. men nu sitter jag här å kollar på lets dance men tjejen och äter lite chips myss fredag. jag tycker väldigt mycket om dig tjejen har alltid kul me dig <3


Här är lite fina bilder jag tog när vi åkte till Eskelsuna föra helgen   

Av Anders - 4 januari 2010 22:19

Jaha då va det en ny vecka första dan på jobbet på de här ny året va lite seget det blir så när man är vaken på nätter. Men det va kul på jobbet när bergman höll på att fluma sig lite me sin anakondan  haha då har man alltid kul på jobbet haha=) har haft det jätte bra på nyår åt och drack mycket kanske lite för mycket va lite rund under fötterna haha =) är hos min flickvän just nu ska vara me henne hela den här veckan i stan sen på fredag skulle hon laga nå god mat till oss det ska bli lite spänande. ska typ gå och lägga mig och sova lite gran nu ska ju åka till jobbet snart jippi va kul men sen är man ledig en dag till det ska bli skönt. Du ska veta att du gör mig alltid glad gumman jag kommer alltid att tycka om dig. Ha det så bra alla bloggare så ses vi snart hej hojj.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards