Direktlänk till inlägg 29 december 2009

De va ett tag sen

Av Anders - 29 december 2009 10:48

Det va ett tag sen jagva här. Det har inte hänt så mycket har haft det en väldigt trevlig jul go  mat och fina julklappar fick jag me så jag hade vart snäll de här året hehe. Annars så har man inte gjort så mycket va över till västerås me min hemligt kära tjej hehe =) vi åkte till ikea jag köpte två ny lampor och en tavel ram det va skönt att vara lite ledig nu men det va segt att åka till jobbet i går när man visste att alla typ va lediga men det gick en då så ska man jobba bara två dar sen är man ledig igen. Då ska man fira nyår det ska bli väldigt kul men jag ska inte sjuta nå raketer för det kostar som f.. då kan man ty tända på el sedel haha =) men jag önskar alla en trevligt gott nytt år så ses vi snart   

 
 
Ingen bild

micke

29 december 2009 13:52

De va på tiden att du skrev igen :-)
Gott nytt år på dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders - 4 april 2010 09:49

Va skönt då har man äntligen flyttat från kolsva så nu är man köpings bo igen det är väldigt skönt. Ja igår va det påsk då fick man väldigt god mat hos min mor sen så åkte man till svär mor och svär far och fickade lite där igår det va fint de varta ...

Av Anders - 20 mars 2010 17:06


    Ja nu är det inte långt kvar ska typ flytta om två vecker me tjejn ska bli ¨väldigt kul sen så sitter man och väntar på min nya bil som aldrig kommer jag vill typ ha den nu. Ska jag besikta min gamma bil nästa helg hoppas den går igenom så ma...

Av Anders - 28 februari 2010 11:00

  bra längesen man va har det har typ inte hänt så mycket för utom att jag har köpt mig en ny bil det va väldigt snygg och skön att köra så man får vänta på den i typ 6 eller 8 vecker    Sen så har jag varrt på kryssning me min tjej nu i helgen...

Av Anders - 4 februari 2010 21:08


 Oj det va ett tag swn jag va här men det har ju inte hänt så mycket i helgen så firade jag och tjejn en månad ihopp vi hade det så mysigt och så sen på söndagen så va vi till västerås och kollade lite media market och det vart en kamra som inte funk...

Av Anders - 19 januari 2010 20:35

ja då jobbar man bara en dag till sen så ska jag på begravning på torsdag efter de så ska jag åka till örebro me tjejen kolla lite på saker och sånt sen ska man ju åka till jobbet på fredag och på lördag. Jag är lite less på banken när man vill låna ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards