Direktlänk till inlägg 22 november 2009

Jaha

Av Anders - 22 november 2009 20:08

Ojoj vilken helg det har vart i Fredags så åkte jag in till stan och hjälpte mina underbara vänner att måla lite gran sen så åkte jag till saab för att byta batteri i fjälkontrollen det va ju inte billigt heller säger ju det dom ska ju ha betalt för allt ju haha sen på kvällen så kom mina vänner över till så kollade vi på Idol och åt chips drack dricka det va en väldigt trevlig kväll=). Sen på lördagen så va jag hund vakt för att syrran åkte till ullared och handlade en massa saker. Dom kom hem idag me väldigt mycket saker och jag fick nya jeans och två t-shirt dom va väldigt snygga så jag vart väldigt nöjd hehe =) så har min helg sett ut tiden har ju gått iallafall så snart ska man typ åka och jobba igen hehe =) men ha det så bra alla nu bye

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders - 4 april 2010 09:49

Va skönt då har man äntligen flyttat från kolsva så nu är man köpings bo igen det är väldigt skönt. Ja igår va det påsk då fick man väldigt god mat hos min mor sen så åkte man till svär mor och svär far och fickade lite där igår det va fint de varta ...

Av Anders - 20 mars 2010 17:06


    Ja nu är det inte långt kvar ska typ flytta om två vecker me tjejn ska bli ¨väldigt kul sen så sitter man och väntar på min nya bil som aldrig kommer jag vill typ ha den nu. Ska jag besikta min gamma bil nästa helg hoppas den går igenom så ma...

Av Anders - 28 februari 2010 11:00

  bra längesen man va har det har typ inte hänt så mycket för utom att jag har köpt mig en ny bil det va väldigt snygg och skön att köra så man får vänta på den i typ 6 eller 8 vecker    Sen så har jag varrt på kryssning me min tjej nu i helgen...

Av Anders - 4 februari 2010 21:08


 Oj det va ett tag swn jag va här men det har ju inte hänt så mycket i helgen så firade jag och tjejn en månad ihopp vi hade det så mysigt och så sen på söndagen så va vi till västerås och kollade lite media market och det vart en kamra som inte funk...

Av Anders - 19 januari 2010 20:35

ja då jobbar man bara en dag till sen så ska jag på begravning på torsdag efter de så ska jag åka till örebro me tjejen kolla lite på saker och sånt sen ska man ju åka till jobbet på fredag och på lördag. Jag är lite less på banken när man vill låna ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards