Direktlänk till inlägg 22 december 2009

Vilken Helg

Av Anders - 22 december 2009 03:44


Oj vilek nhelg jag har haft det har vart en mycket trevlig helg. Jag hade en liten fest hemma hos mig det va väligt kul men sen på kvällen så va man lite rund under fötterna haha=) så då är det bara att gå och lägga sig. Men min  lördag började me att bilen skulle krongla så jag vart väldigt arg då att den ska hålla på när man har lite brotom men jag fick i gång den av min syrras kille som fick komma me start kablar det tog ett tag innan jag fick i gång den me haha =) sen så åkte man till  stan fixaade det man skulle göra så åkte jag och skruvade dän batteriet Uffe skulle ha det och ladda upp den ordentligt så den har funkat ett tag nu som tur är. Sen på Söndag så tog vi det bara lungt jag fick fixa me bilen lite gran sätta dit batteriet och så tog en kopp kaffe hemma hos syrran då =) haha. Den här veckan så har man haft lite fint besök som jag är väldigt glad över =) annas så kommer det inte att hända så mycket sak fira jul me familjen så man man får hoppas att man får många klappar hehe =) men snart ska jag åka till jobbet hade lite svårt att sova den här natten me


  

 
 
micke

micke

22 december 2009 16:17

Ha en trevlig jul nu så hörs vi senare.
mvh micke

http://vinylen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders - 4 april 2010 09:49

Va skönt då har man äntligen flyttat från kolsva så nu är man köpings bo igen det är väldigt skönt. Ja igår va det påsk då fick man väldigt god mat hos min mor sen så åkte man till svär mor och svär far och fickade lite där igår det va fint de varta ...

Av Anders - 20 mars 2010 17:06


    Ja nu är det inte långt kvar ska typ flytta om två vecker me tjejn ska bli ¨väldigt kul sen så sitter man och väntar på min nya bil som aldrig kommer jag vill typ ha den nu. Ska jag besikta min gamma bil nästa helg hoppas den går igenom så ma...

Av Anders - 28 februari 2010 11:00

  bra längesen man va har det har typ inte hänt så mycket för utom att jag har köpt mig en ny bil det va väldigt snygg och skön att köra så man får vänta på den i typ 6 eller 8 vecker    Sen så har jag varrt på kryssning me min tjej nu i helgen...

Av Anders - 4 februari 2010 21:08


 Oj det va ett tag swn jag va här men det har ju inte hänt så mycket i helgen så firade jag och tjejn en månad ihopp vi hade det så mysigt och så sen på söndagen så va vi till västerås och kollade lite media market och det vart en kamra som inte funk...

Av Anders - 19 januari 2010 20:35

ja då jobbar man bara en dag till sen så ska jag på begravning på torsdag efter de så ska jag åka till örebro me tjejen kolla lite på saker och sånt sen ska man ju åka till jobbet på fredag och på lördag. Jag är lite less på banken när man vill låna ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards