Direktlänk till inlägg 28 februari 2010

oj det va bra längesen

Av Anders - 28 februari 2010 11:00


bra längesen man va har det har typ inte hänt så mycket för utom att jag har köpt mig en ny bil det va väldigt snygg och skön att köra så man får vänta på den i typ 6 eller 8 vecker

  

Sen så har jag varrt på kryssning me min tjej nu i helgen det va jätte bra där men vilka gubbar det finns dom är tyå dyngn raka innan dom ens kommer upp på båten haha men det är lite kul att komma på folk hur dom betersig haha =)

Idag så händer det inte så mcyet ska bara ta det lunmgt det är ju en ny arbets vecka på gång nu igen.

det va väldigt kul för föra veckan när Kjell fick lite problem när han skulle lyftta i ett verktyg på en truck men då hände det en sak som ni ser här

Men det löste sig sen när vi fick hjälpa till lite gram  jag bergman och janne hehe det ser lite roligt ut på kort ser ut som kjell tänker väldigt mycket =)

 
 
Ingen bild

Kjell H

1 mars 2010 17:19

Hej Opel mannnnnnnen. Vem är den snygga killenpå bilden.
Nu får du byta till Anders Opel på bloggen
Fin bil Kjell

 
Ingen bild

ben

2 mars 2010 15:34

Tack Kjell jadu det vet jag inte det är nån som jobbar me mig hehe ja jag ska nog göra det haha =)

 
micke

micke

7 mars 2010 22:17

Jaha ja det blev en ny bil i alla fall ser jag :-)
Ja den lär man provköra senare, få om det är något klipp i motorn. Fin bil :-)

http://vinylen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders - 4 april 2010 09:49

Va skönt då har man äntligen flyttat från kolsva så nu är man köpings bo igen det är väldigt skönt. Ja igår va det påsk då fick man väldigt god mat hos min mor sen så åkte man till svär mor och svär far och fickade lite där igår det va fint de varta ...

Av Anders - 20 mars 2010 17:06


    Ja nu är det inte långt kvar ska typ flytta om två vecker me tjejn ska bli ¨väldigt kul sen så sitter man och väntar på min nya bil som aldrig kommer jag vill typ ha den nu. Ska jag besikta min gamma bil nästa helg hoppas den går igenom så ma...

Av Anders - 4 februari 2010 21:08


 Oj det va ett tag swn jag va här men det har ju inte hänt så mycket i helgen så firade jag och tjejn en månad ihopp vi hade det så mysigt och så sen på söndagen så va vi till västerås och kollade lite media market och det vart en kamra som inte funk...

Av Anders - 19 januari 2010 20:35

ja då jobbar man bara en dag till sen så ska jag på begravning på torsdag efter de så ska jag åka till örebro me tjejen kolla lite på saker och sånt sen ska man ju åka till jobbet på fredag och på lördag. Jag är lite less på banken när man vill låna ...

Av Anders - 8 januari 2010 20:55

Nu är det helg men jag man ska upp rätt tidigt i morgon och jobba kl 04:00 då får man lite pengar min tjej har lagt väldigt god mat till mig idag =) Sen så har vi bokat en kryssning som vi ska åka på snart det ska bli vädigt kul jag längtar dit redan...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards